miercuri, 22 februarie 2012

YSL vs. ROMWE

Astazi am fost placut surprinsa cand, din intamplare, am gasit o copie aproape perfecta (cel putin in poza) a inelului Arty de YSL. Probabil ca in ceea ce priveste calitatea lasa mult de dorit.


Inelul a cauzat furori printre vedete si bloggerite, dar cum pretul originalului este cam ridicat si cum succesul inelului era aproape garantat, evident ca imediat au aparut copiile si imitatiile.

Asa cum spuneam copia care mi-a atras atentia o gasiti pe situl Romwe la doar 7 euro (cheltuieli de transport incluse).


Eu deja l-am comandat pe cel turcoaz.


4 comentarii:

  1. doamne sunt asa suparata ca nu il mai gasesc pe siteul celor de la romwe! ai idee unde as mai putea gasi? :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau dar nu stiu unde ai putea sa il gasesti. Daca il mai vad pe undeva iti spun.

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand m-ai intrebat unde poti gasi inelul am tot cautat prin siteurile pe care le cunosc si intr-un final l-am gasit:

    http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=Arty+&catId=0&manual=y

    Pretul este si mai atractiv!

    RăspundețiȘtergere