vineri, 14 octombrie 2011

Miros de iasomie

In sfarsit vineri... Astazi cred ca este zi de cumparaturi si cel mai mult imi doresc sa-mi cumpar "ceva" cu parfum de iasomie. Pe mine mirosul acesta ma imbata si cred ca nu ma satur de el.


Mi-a revenit in minte de curand, cand am facut ordine in cutiuta cu mostre. Imi place sa colectionez mostrele de gel de dus, sampon sau creme pe care le gasim in camerele de hotel.


Asa am dat peste un mini gel de dus cu iasomie de acum cativa ani dintr-o calatorie prin Maroc.


Acum, pur si simplu am nevoie sa miros din nou aroma iasomiei, asa ca astazi merg "la vanatoare" de produse cosmetice.


Iata cateva din informatiile pe care le gasim pe net despre iasomie care are nu numai proprietati terapeutice cat si cosmetice: ajuta la intretinerea tenului si a parului, datorita efectului sau de reglare a cantitatii de sebum secretata de piele, in cosmetica, iasomia este recomandata cu precadere tenurilor cu tendinta de ingrasare sau in tratarea acneei. Inca un motiv in plus pentru a o cumpara.
As avea de ales intre:

Ulei esential de IASOMIE GRANDIFLORUM extract absolut
Il gasim pe cosmetica-bio.ro iar descrierea produsului nu poate si mai atractiva: Uleiul esential de iasomie grandiflorum este la fel de renumit ca si minunata floare din care este obtinut. Esenta rara si foarte scumpa, pentru a obtine 1 kg de ulei esential de iasomie grandiflorum se folosesc 1000 kg de flori, obligatoriu proaspete, este privilegiul marilor case de parfumuri.Dar pe langa parfumul imbatator, senzual si inegalabil, uleiul esential de iasomie grandiflorum are si alte nenumarate proprietati cosmetice si terapeutice.

RECOMANDARI
Piele uscata, iritata, imbatranita
Piele cu probleme, dermatite, dermatoze, cosuri
Astenie, apatie,sistem nervos labil, insomnie
Anxietate, depresii, soc emotional, panica
Tensiuni nervoase, spasme musculare, nevralgii musculare si articulare, crampe
Sindrom premenstrual, dureri uterine
Tuse nervoasa, spasdomica, afectiuni ale cailor respiratorii superioare
Olfactoterapie,in combinatie cu alte uleiuri esentiale




L-am adaugat deja in wishlist.
Crema pentru ten cu iasomie de la Reverto: crema realizata manual, din plante si uleiuri esentiale, fara conservanti si agenti daunatori pentru ten. Hidratare intensa si aromaterapie pentru simturi. Textura bogata a cremei si uleiurile esentiale pretioase va vor lasa un ten extrem de matasos.Iasomia va va invalui intr-o mireasma florala, senzuala, suava si usor pudrata cu tonuri calde, dulci de miere.

Este o crema recomandata tenului gras asa ca din pacate nu o includ in lista. Dar de la aceasi marca avem parfumul solid de iasomie. Am o pofta nebuna sa il incerc.
De la Lush avem gelul de dus FlyingFox si samponul solid Godiva ambele cu miros puternic de iasomie. Sunt absolut indragostita de mirosul produselor lush iar standul lor este un pericol, nu plec niciodata fara sa cumpar ceva. Pana acum nu am incercat niciunul dintre aceste 2 produse dar LE VREAU!!!









Si in incheiere o mica lista de parfumuri care au in compozitie iasomie:


ORGANZA Jasmin Sambac d'Inde 2009- Givenchy


Ange ou Démon Jasmin Sambac de Chine 2010 - Givenchy


Tendre Jasmin - Yves Rocher










Parfumul iasomiei este perfect pentru a incepe weekendul in forta si pentru a ne reaminti de momentele vacantei de vara.

Un comentariu:

  1. Nu imi place parfumul iasomiei, mi se pare prea puternic. Mi-ar placea, insa, sa incerc gelul de dus de la Lush.

    RăspundețiȘtergere