marți, 25 octombrie 2011

Cumparatura de azi

Astazi nu am mai rezistat si am cazut prada tentatiei.
De fiecare data cand cumpar ceva, o stare de bine ma invadeaza. Cred ca shoppingul are acelasi efect ca al ciocolatei.

Dupa ce am citit mai multe rewieuri pozitive despre Shiseido Super Mild Hair Shampoo si pentru ca samponul pe care il folosesc acum (Kerastase) este aproape de sfarsit, m-am gandit ca nu este o ideea rea sa incerc acest produs.


Acest sampon este fabricat de catre cunoscuta marca japoneza Shiseido si se presupune (asa cum ii reiese din denumire) ca este un sampon "foarte delicat", cu aciditate foarte scazuta si potrivit pentru toate tipurile de par. Este imbogatit cu Vitamina E si alte ingrediente care protejeaza impotriva uscarii si degradarii parului.

L-am comandat pe ebay si pretul (cu tot cu cheltuieli de transport) a fost de aprox. 22 dolari. Tinand cont ca marimea sticlei este de 600 ml mi se pare un pret rezonabil.

Ce asteptari am de la acest sampon? Sa imi curete parul foarte bine incat sa nu fie nevoie sa ma spal pe cap o zi da una nu si sa il lase cu o textura moale. Se pare ca din criticele pe care le-am citi face toate aceste lucruri.
Vom vedea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu