luni, 17 octombrie 2011

Cumparaturi de weekend

Vineri, va spuneam ca imi doream produse cu aroma de iasomie, asa ca vineri dupa-amiaza, inmediat dupa job, am plecat la "vanatoarea". Dar cum mi se intampla de foarte multe ori cand imi caut ceva anume, termin cuparand cu totul alt ceva. Vineri nu a fost o exceptie.
Asa ca am venit acasa cu un pullover tip poncho de H&M care imi place tare mult. Culoare este usor de combinat cu aproape orice si fiind atat de larg il pot purta peste o bluzita sau un alt pullover. Este comod si il pot scoate cu usurita atunci cand mi-e cald. Ce sa mai, cand l-am vazut mi-am dat seama instantaneu ca aveam nevoie de el si ca era produsul cheie care lipsea din dulap.

La fel am simtit cand am probat aceasta rochita. Cu o curea subtire arata fenomenal. Poate fi purtata atat la birou cat si la o cina cu prietenii. Iar pretul, mai mult decat OK.

Chiar daca in general nu prea gasesc haine pe gustul meu la H&M de data aceasta a fost o exceptie. Ba mai mult, colectia de anul acesta chiar imi place. Va trebui sa trec mai des pe acolo.

Urmatoarea oprire a fost pentru a-mi cupara un intaritor de unghii de la Mavala - Mavala Scientifique. Am citit o multime de pareri pozitive despre acest produs si se pare ca intradevar functioneaza. In ultima vreme varfurile unghiilor mi se rup, exfoliaza si agata iar oja nu rezista mai mult de 2 zile. Asa ca trebuia sa il incerc. Are o culoare verzuie, se aplica pe varful unghiilor, fara a atinge cuticulele (pentru ca le intareste), o data sau de 2 ori pe saptamana, inainte de aplicarea ojei. Am inceput sa-l folosesc ieri, asa ca in curand voi face un review si va voi spune ce efect a avut.

Nu am putut sa rezist sa nu imi cumpar si o oja Mavala, mai precis 01 Ankara. Este o nuanta foarte draguta, un rosu granat cu un ton de roz, ce sa mai, greu de explicat dar va garantez ca este o culoare foarte frumoasa.

La lista de cumparaturi, am adaugat alte produse pentru unghii de la aceeasi marca. Daca vreti sa aruncati o privire si sa consultati preturile le gasiti on-line aici.

Iar in incheiere, pentru ca imi doream de mult timp sa incerc produsele Nivea (chiar si Kate Middelton le foloseste) am adaugat in cos si Crema de zi matificanta pentru ten mix/gras cu factor de protectie 8.

Pentru mine un pic cam scazut factorul de oprotectie, dar pentru ca vine iarna iar in timpul saptamanii aproape ca soarele nu ma atinge (cand ies de la serviciu este deja noapte) cred ca ma pot multumi cu un 8. Pretul nu este deloc ridicat asa ca merita sa fie incercata.

2 comentarii:

  1. Sa le porti si sa le folosesti cu placere! Imi place puloverul foarte mult! Eu am avut crema matifianta de la Nivea, formula veche, fara SPF si nu m-a impresionat...ce-i drept, era hidratanta, dar nu matifia deloc. Sper sa iti mearga bine cu ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! O folosesc de 2 zile si nu vad nicio diferenta dar mai insist.

    RăspundețiȘtergere