vineri, 21 octombrie 2011

H&M si Versace

Inca un an la rand H&M continua seria colaborarilor cu designeri de renume. Acum a venit randul lui Versace.
Data de lansare: 17 noiembrie iar anul acesta ajunge si in Romania in Baneasa Shopping City si in Unirea.
Este o colectie care pastreaza feminismul si vulgaritatea extravaganta marcii.


Amestecul de culori ne face sa ne gandim la o colectie de primavara.

In opinia mea, cred ca sunt haine greu de combinat pentru a nu cadea in latura vulgara. Oare ce aspect as avea si unde as putea merge imbracata asa?



Rochia din stanga a fost purtata de catre Donatella la prezentarea colectiei. Inspiratia romana este simbolul marcii Versace.
Modelul meu preferat este aceasta rochita (oare pentru ca imi place rozul?). Mi-as dori sa o am in sifonier si cine stie probabil voi gasi si o ocazie la care sa o imbrac.


Rochiile neagra sunt purtabile. Cea din dreapta este foarte draguta.


















Si bineinteles ca nici luciul metalizat nu ar fi putut lipsi. Too much for my body.



Daca din colectia feminima putem salva cate ceva in cea masculina situatia se intrautateste:


















Oare vom vedea aceste modele prin discotecile mioritice?
Va las o mini lista de preturi, din pacate nu le-am putut gasi si in lei dar va puteti face o idee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu