luni, 24 octombrie 2011

Mario Badescu - Eye Makeup Remover Cream

Astazi este momentul pentru un nou capitol din seria Mario Badescu.
Dupa aproape o luna de folosire mi-am facut deja o idee despre Eye Make-up Remover Cream.
Cea mai importanta proprietate pentru mine in cazul unui demachiant de ochi este sa curete in profunzime, fara ca a doua zi dimineata sa ma trezesc cu ochi de panda.



Inainte de folosirea demachiantului Mario Badescu, foloseam unul de la Klorane, 100% natural, cumparat din farmacie,care, in ciuda faptului ca nu irita ochii si lasa o senzatie de prospetime, nu curata in profunzime si imi era dificil sa elimin si rimelul care nu era rezistent la apa. Asa ca in fiecare seara pierdeam cateva gene din cauza faptului ca trebuia sa insist cu discul demachiant.

La ultima comanda Mario Badescu de pe beautybay.com am adaugat si crema demachianta pentru ochi. Nu citisem nimic despre ea inainte, dar pretul redus (6 euro) m-a convins sa o testez.
Nu pot fi mai bucuroasa ca l-am incercat. Este o cutiuta de 60 ml dar care cred ca nu se va consuma foarte repede. Chiar daca se numeste crema, textura este similara cu a unui gel.
Aplic o cantitate redusa pe ploape si pe gene, se extinde foarte usor si imediat se poate observa cum rimelul se "dizolva". Cu un disc demachiat umed curat ochii si tot machiajul este eliminat. Chiar daca produsul imi intra in ochi, nu irita absolut deloc (si eu am ochii foarte sensibili).
In zilele in care am un machiaj mai puternic si un rimel waterproof, discul demachiat il umezesc cu cateva picaturi din solutia demachianta pentru ochi de la Klorane, despre care va vorbeam mai devreme.
Ingredeintele lui sunt: Petrolatum, Mineral Oil. Petrolatum este in realitate vaselina si aceasta ii sunt proprietatile: "ajuta straturile superficiale ale epidermei sa se refaca dupa o agresiune. Are actiune antiinflamatorie si ajuta in general la vindecarea pielii. Este utilizat in ingrijirea pielii in formularea cremelor si a lotiunilor si este deseori baza principala pentru formularea balsamurilor de buze." Uleiul mineral, fiind un derivat al petrolului,este un produs controversat.
In opinia mea, cred ca nu ar trebui sa imi fac griji pentru compozitia produsului pentru ca inmediat dupa demachierea ochilor folosesc gelul de curatare de la Clinique si apoi apa miscelara.
In conluzie, este un produs care imi place pentru ca imi curata foarte bine ochii iar la demachere nu imi mai pierd genele. Nu irita ochii, este usor de aplicat, foarte eficient si dureaza o gramada de timp. Pretul: mai mult decat OK.
Inca un produs din gama Mario Badescu care a intrat in rutina mea zilnica de ingrijire a fetei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu