joi, 27 octombrie 2011

Prima mea Glossy Box

Acum cateva zile va vorbeam despre un sistem de abonament lunar prin intermediul carui primesti acasa o cutie cu mostre si produse in miniatura.

Ieri mi-a sosit acasa prima cutiuta care arata cam asa:


Dupa ce ii scotem ambalajul:

Dupa cum vedeti, imediat dupa deschiderea cutiei gasim un card unde sunt detaliate produsele pe care le contine:

Packagingul este foarte dragutel si bineinteles ca ii voi gasi o multime de posibilitati de-al reutiliza. Acum in trece prin minte ca ar fi ideala pentru a pastra in ea rujurile sau ojele.


Desfacem ambalajul de hartie din interior si tatatam!!!:


Va voi vorbi pe scurt despre produsele din interior:


Primul produs si preferatul meu este o crema contur de ochi Advaced night repair de Estee Lauder. Este primul pe lista pentru ca imi place foarte mult. Chiar daca este doar o mostra cred ca ma va tine cateva luni. Nu trebuie sa aplicam decat o mica cantitate, este absorbita rapid de catre piele si ne lasa un efect de prospetime.

Urmatorul este un gloss de la marca "KRYOLAN Professional Make-up", o marca pe care o cunosteam deja si de la care acum folosesc corectorul pentru petele rosii. Nuanta este "candy" si va asigur ca are aroma unei delicioase bomboane de capsuni. Nu este mostra, vine in marime reala, nuanta se adapteaza perfect tenului meu. Imi place!

Numarul trei sunt 2 mostre de la marca Weleda, marca necunoscuta mie. Una este o crema hidratanta si un 2 in 1, gel de curatare si tonic. Am probat numai acest al doilea produs si va spun ca nu imi place, mi se pare agresiv cu tenul si pielea mea foarte sensibila se irita de la el.

Urmatorul este un balsam de vanilie de la marca Oriflame, marca arhicunoscuta. Chiar daca pare o mostra este marimea reala a produsului. Imi place ca miroase a vanilie, este moale si se absoarbe usor. Nu imi place formatul cutiei, este greu de aplicat, trebuie sa folosesc degetul si de cele mai multe ori imi ramane pe sub unghie.

Iar cel din urma este o crema de corp de la marca Yanbal cu efect de perla, contine mini particule ce dau stralucire pielii. Are un parfum peculiar care mie personal nu imi place, chiar daca se pare ca majoritatea reviewurilori de pe net sunt pozitive. Probabil ca o voi folosi datorita efectului pe care il creaza.

Cum vi se pare, care este parerea voastra?

5 comentarii:

  1. asi eu m-am abonat dar nu stiu de ce nu am primit nici un raspuns .... sau poate

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate acest sistem nu exista inca in Romania. Sper ca in curand sa ajunga si la noi.
    Eu momentan locuiesc in Spania si sunt abonata la Glossy Box Spania: http://www.glossybox.es/

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena, am o veste buna pentru tine! In curand, acest concept va ajunge si in Romania! Urmareste http://www.facebook.com/pages/Glam-Pack/247626518620495 pentru a fi la curent cu detaliile!

    RăspundețiȘtergere