marți, 18 octombrie 2011

Snake print & metalic

Aruncand o privire pe siturile noastre dragi (stradivarius, bershka, zara &co)ma simt invadata de 2 tendinte pe care le regasim cam peste tot in diverse variante: snake print si culorile metalice. Este adevarat ca de cateva sezoane incoace imprimeurile zoologice se tot repeta asa ca ochii ni s-au mai obisnuit. Am evoluat de la leopard print la snake print iar daca la inceput limita dintre fashion si vulgar era foarte fina si usor de depasit cred ca in colectiile din toamna aceasta gasim suficiente combinatii pentru a introduce snak printul in viata noastra de zi cu zi.
Incep cu Stradivarius si cateva lucruri care mi-au placut. Acest top este usor de combinat si cu blugi si poti obtine un look perfect pentru sambata seara. Daca ii adaugi un sacou negru poate fi perfect si la birou.



Patalonii piele de sarpe ii gasim in toate magazinele Inditex, in diferite variante:
Stradivarius:


Bershka ne propune colanti:


Iar cei care imi plac cel mai mult sunt de la Zara:




Snake printul meu l-ati vazut ieri si este de la H&M.

Lucrurile se schimba cand vorbim culorile metalice. Daca in poze arata foarte bine, si, mie cel putin, imi creaza o stare de sarbatoare de craciun, nu sunt convinsa ca tendinta aceasta va ajunge la mine in sifonier.
In lookbookurile de luna aceasta cel mai des vedem combinatia metalic - alb:


sau

ambele de la Stradivarius (nu arata rau).

Bershka nu se lasa mai prejos dar combinatia auriu-negru deja trece pe latura vulgara:


Continuam cu zara unde gasim aceasta rochie cu care iti va fi greu sa treci neobservata:

Si pantalonii acestia la fel de stridenti:

















Dintre cele doua tendinte eu deja am optat pentru prima dintre ele, imi va fi greu sa imi fac curaj sa imbrac hainele metalizate.

Un comentariu:

  1. Metalicul nu imi place absolut deloc. Snake print-ul, in schimb, mi se pare tare dragut. Mi-as dori o bluza cu insertii de snake print. Imi plac si pantalonii de la Zara. Oricum, prefer snake print-ul...leopard print nu m-a atras niciodata.

    RăspundețiȘtergere