marți, 18 octombrie 2011

Ingrijirea buzelor


In perioada aceasta rece, dar nu numai, trebuie sa acordam putina atentie si buzelor care sunt mai sensibile si mai vulnerabile decat restul fetei. Uneori uitam ca si ele necita o ingrijire speciala.
Nu doar hidratare corespunzatoare este importanta, trebuie sa avem grija si de compozitia chimica a rujurilor pe care le utilizam. Cred ca tuturor ni s-a intamplat cel putin o data ca rujul sau glossul pe care il folosim sa ne provoace macarime si arsuri pe buze. Eu cred ca am avut problema aceasta cu un gloss de la Avon, acum multi ani.
Pe langa tratamentele pe care le gasim acum pe piata putem sa ne ingrijim buzele fara prea multe cheltuieli. Va dau cateva sfaturi pentru a avea buze sanatoase:
In primul rand trebuie sa uitam obiceiul prost de a "ciuguli" pielitele si de a ne uda buzele cu saliva deoarece pielea se usuca mai tare.
Trebuie sa ne exfoliem buzele cel putin o data pe saptamana, astfel incat celulele moarte sa fie eliminate si sa le putem reda stralucire.

Va las o reteta pe care o putem prepara acasa:
In primul rand, ne spalam bine buzele.
Dupa aceea incalzim putina miere dupa care o amestecam cu zahar.
Cu degetul, aplicam amestecul pe buze cu miscari circulare timp de 5 minute pentru a indeparta pielea moarta.
Cu o pungulita de ceai verde sau de musetel stergem buzele pentru a elimina amestecul de miere si zahar.
La sfarsit inmuiem un disc de curatare a fetei in ulei de masline si il aplicam pe buze.

Daca nu aveti timp pentru a va pregati acasa acest amestecam, la lush gasim o gama de 3 exfoliante pentru buze:
- Bubblegum - cu gust de guma de mestecat
- Mint Julips - cu gust de ciocolata si menta
- Sweet Lips - cu vanilie si ciocolata - preferatul meu





Contine ingrediente naturale si te tine o gramada de timp. Chiar si asa cred ca ne putem lipsi de el si sa facem exfolierea buzelor cu zahar si miere.

Seara inainte de culcare, daca nu avem o crema speciala pentru buze, putem aplica crema pentru ochi.

Iar dimineata intotdeauna imi aplic balsamul de buze de la Neutrogena, le inmoaie, le catifeleaza, le hidrateaza si le da stralucire.








Iar, in timpul zilei, intotdeauna am in geanta un alt balsam pentru buze Karite de la Yves Rocher. Acesta nu imi place la fel de mult ca cel de la Neutrogena, nu da stralucire buzelor si nu le lasa la fel de moi si hidratate. Este unul dintre acele produse despre care lumea vorbeste de bine dar atunci cand ajungi sa il incerci pe tine nu te multumeste. Il voi folosi in continuare dar cu singuranta nu voi cumpara altul.



Ce alte produse imi recomandati?

Un comentariu:

  1. Si mie mi se pare foarte bun balsamul de buze de la Neutrogena. Mai am unul pe care il port in geanta, de la I Provenzali, cu unt de shea...nu este extraordinar, din pacate. Nu mi-am cumparat niciodata un scrub de buze, prefer sa folosesc o periuta de dinti moale iar apoi sa aplic miere pe buze, exact cum ai scris si tu. :*

    RăspundețiȘtergere