joi, 13 octombrie 2011

The Body Shop

Cu ceva timp in urma am primit un cadou format din tres produse marca The Body Shop din gama Olive.
Nu le-am acordat prea multa atentie si au petrecut luni bune in dulapul din baie, pana de curand cand am ramas fara gel de dus m-am gandit ca este timpul sa le incerc.

Asa cum v-am spus, am inceput cu gelul de dus Olive Bath & Shower Gel care are un miros puternic dar placut a masline, miroase a proaspat, a curat. Este nevoie de putina cantitate pentru a face spuma iar pielea este hidratata. Dupa dus toata baia este invaluita de mirosul de masline ceea ce pe mine ma revigoreaza, ideal pentru dusul de dimineata. Contine glicerina, emolient solubil care catifeleaza pielea si ii confera elasticitate.




Descrierea produsului
Gel de dus cu extract de masline. Se spune ca atletii din Grecia antica se frecau cu ulei de masline pe corp. Luati acest produs la sala pentru a va curata si a va reface aspectul neted al pielii dintr-o miscare. Contine ulei hidratant de masline aprovizionat prin programul Community Fair Trade dintr-o zona din Italia in care se cultivau masline inca din Evul Mediu. Cooperativa Nuovo Cilento a fost infiintata ca o necesitate in urma parasirii terenurilor de catre localnicii care si-au cautat un loc de munca in alte zone mai primitoare. Ca un exemplu remarcabil de reusita prin depasirea dificultatilor, cooperativa a capatat din ce in ce mai multa putere, eliminand intermediarii pentru a vinde masline cultivate organic in mod direct, obtinand astfel un profit maxim si pastrand modul traditional de viata.


Este un produs care imi place dar nu stiu daca l-as mai cumpara. Probabil voi incerca si alta gama.

Cel de-al doilea produs, din aceeasi gama este un exfoliat Olive Body Scrub.


Contine particule de samburi de masline si granule de orez. Chiar daca particulele nu sunt foarte fine, nu zgarie si nici nu irita pielea dupa folosite, din contra o lasa foarte neteda si catifelata dupa limpezire. Ceea ce imi place cel mai mult este ca pielea nu ramane uleioasa.


Pastreaza acelasi miros placut si reconfortant ca al gelului de dus. Aplicarea este foarte usoara datorita formei cutiutei in care este ambalat.


Descrierea produsului:

O crema de exfoliere a pielii corpului hidrantata, cu textura cremoasa care ajuta la indepartarea celulelor moarte si care lasa pielea neteda si catifelata.


Face tot ce promita si probabil ca il voi cumpara in continuare.


Olive Body Butter - l-am lasat la sfarsit pentru ca, din neglijenta, imi aplic destul de rar creme hidratante pentru corp. Chiar daca il folosesc din cand in cand, este un produs care imi place, in primul rand pentru ca se inmoaie in contact cu pielea. Este nevoie de putin timp pana cand este absorbit in totalitate. Despre miros nu este nevoie sa va mai spun ca este asemanator cu al celorlalte doua produse.


In general il folosesc seara, dupa dus si imi hidrateaza pielea foarte bine.




Descrierea produsului:
O crema hidratanta pentru corp care patrunde rapid in piele, catifeland-o si prevenind uscarea acesteia. Ofera o hidratare de pana la 24 ore.
Pentru piele normala/uscata.


Cred ca este un produs foarte bun pentru pielea uscata. Eu probabil ca voi incerca alte produse pentru pielea normala/grasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu