marți, 11 octombrie 2011

Mario Badescu - Strawberry Face Scrub review

Asa cum va spuneam in postul anterior am decis sa revin datorita produselor Mario Badescu pe care le-am utilizat in ultima perioada. Mi se par FANTASTICE.

Marca am cunoscut-o intamplator, in timp ce aruncam o privire pe beautybay si numele marcii mi-a atras atentia. Atunci am inceput sa investighez si am aflat urmetoarele lucrui: Mario Badescu a fost un chimist de origine romana, emigrat in Statele Unite in anii 60 unde a creat un centru de frumusete. Si-a castigat fama datorita liniei de produse care ii poarta numele. Brandul este foarte cunoscut si valorat in State. Printre clientele cabinetului cosmetic din NY se afla numeroase staruri de la Hollywood.

Va veti gandi (asa cum am facut eu) ca este vorba de niste produse scumpe, innaccesibile tuturor buzunarelor. Dar nu este asa. Daca intrati pe situl Mario Bardescu veti vedea ca pe langa produsele destinate tratarii diferitelor afectiuni ale pielii precum acnee,cuperoza, psoriasis, eczeme etc. exista produse cosmetice pentru ingrijirea zilnica pentru toate tipurile de ten, iar preturile variaza aproximativ inte 7 si 45 de dolari. Tot pe situl marcii exista o sectiune - Consulting - unde va puteti face un diagnostic al pielii si va vor fi recomandate o serie de produse.

Cel mai faimos produs al marcii este: Drying Lotion - produs miraculos care usuca si reduce dimensiunile cosurile de la o zi la alta.



Unde se pot achizitiona aceste produse? Bineinteles ca in Europa ajung la preturi ceva mai mari decat in State.
Se pot cumpara direct de pe situl mariobadescu.com dar cheltuielile de transport sunt extrem de ridicate si fac ca pretul total sa nu fie deloc avantajos.

On line pe situl beautybay. Preturile sunt aceleasi sume exprimate in EUR, ma explic: in SUA un produs costa 17 dolari, aici costa aprox. 17 euro. Cheltuielile de transport variaza intre 4 si 7 euro depinzand de numarul de produse comandate. Pentru mine aceasta este varianta cea mai economica.

In romania exista o reprezentanta Mario Badescu iar online se pot cumpara pe http://www.carespot.ro/mario-badescu/. Maganizul se afla in Baneasa Shopping City. Avantaje: puteti beneficia de sfaturi profesionale. Felicitari celor care au adus marca in Romania!

Acum as vrea sa va vorbesc despre primul dintre produsele pe care le-am cumparat si pe care acum le testez si al caror rezulatat mi se pare incredibil.
Intotdeauna am avut probleme cu pielea de la cosuri, pucte negre, cicatrici de la acnee iar in ultima perioada roseturi si mici cosuri pe sub piele. Pe scurt, o piele foarte sensibila si care necesita o ingrijire speciala.

Primul produs este un exfoliant: Strawberry Face Scrub

Descrierea produsului:
Realizata cu seminţe de capsuni care indeparteaza pielea moarta, in timp ce Acidul alfa hidroxi ajuta la prevenirea congestionarii porilor si la prevenirea aparitiei punctelor negre. Acest scrub imbunatateste textura pielii în general, dezvaluind o piele sanatoasa, stralucitoare.

Parerea mea
Face exact ceea ce promite.
In momentul in care am deschis cutia primul impuls a fost sa o gust: miroase a capsuni si are textura unui mousse. Cand il aplici pe fata senzatia este extrem de placuta si imi este destul de greu sa o explic, este ca si cum ai aplica o frisca. In general exfoliantele sunt putin abrazive si simti cum te zgarie, acesta este exact contratiul.
Contine samburi de capsuni iar dupa curatare pielea ramane foarte fina si suava. Calmeaza iritatiile si reduce intensitatea rosetii. Pentru mine este un produs de care nu voi desparti iar cand se va termina (cutia este marime medie dar nu este nevoie sa aplici mult produs) cu siguranta il voi cumpara dinnou.

In zilele urmatoare voi continua seria "Mario Badescu" si cu alte produse. Aici gasiti un review despre Eye Make-up Remover.

Cunoasteti marca? Ati avut posibilitatea sa incercati aceste produse?

5 comentarii:

  1. Interesant. Chiar as vrea sa-l testez.Pare foarte bun.
    Nu-l mai vazusem pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat scrub-ul. Am folosit crema de maini, gelul de dus A.H.A. Botanical Body Soap si lotiunea de corp Summer Shine. Mi s-au parut bune, nu extraordinare. Mi-ar placea sa incerc si produse pentru ingrijirea tenului, printre care si acest scrub. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. in Romania preturile sunt EXAGERATE!de la 15 $ la 85-90 roni e cale lunga!:-(

    RăspundețiȘtergere
  4. Este adevarat, diferenta de pret e mult prea mare. Varianta cea mai economica pentru mine este beautybay.com.

    RăspundețiȘtergere