marți, 8 noiembrie 2011

Cosmetica asiatica

In postul de astazi as vrea sa vorbesc despre cosmetica asiática, necunoscuta de noi pana de curand. Primele produse care au intrat pe piata europeana si care se pare ca au succes sunt cremele BB. Marcile asiatice capata din ce in ce mai multa reputatie si le regasim tot mai des in diverse bloguri de beauty. Nu sunt deloc o mare cunoascatoare a produselor asiatice dar in ultima vreme mi-au starnit interesul si am inceput sa investighez, sa citesc despre diferite produse si sa ma decid sa le incerc pe unele dintre ele.
Totul a inceput de la furorile pe care le starnesc cremele BB.
Probabil ca stiti deja ca BB Cream inseamnaBlemish Balm. Produsul a fost „inventat” in Germania ca tratament post operatoriu in operatiile estetice. Firmele de cosmetica coreana l-au importat si l-au transformat in produsul de cosmetica numarul 1. Este o crema la limita intre fond de ten si tratament anti rid, pentru controlul excesului de sebum, prevenirea si tratarea acneei, pe langa toate acestea au si un factor de protectie solara foarte ridicat. Nu exista o varietate de tonuri pentru ca se adapteaza foarte bine la toate tonurile de ten.

Va las aici un ampliu review despre diferite BB Creams: http://www.frmheadtotoe.com/2010/12/huge-bb-cream-overview-reviews-swatches.html
Favorita mea pana acum, si cea mai cunoscuta, este Missha, deja inclusa in próxima comanda de pe ebay. Indicata pentru tenul gras, trateaza imperfectiunile, previne aparitia ridurilor si da luminozitate pielii.


Cele mai cunoscute marci asiatice sunt:



Printre produsele care mi-au atras atentia:

  • Exfoliant Nature Aqua Gel – numarul 1 in topul vanzarilor din Japon (se vinde unul la fiecare 20 de secunde)

  • Masca faciala cu capsuni – (imi place foarte mult cutia) cu vitamina C si capsuni. Dezintoxica piele si reduce porii.

  • Crema pentru ochi – Baviphat

  • BB Cream Skin 79 – Arhicunoscuta, pentru ten sensibil. Promite reglarea culoarii tenului, eliminarea petelor si controlearea sebumului.



Unde cumparam:
In primul rand pe Ebay. Exista multe fakuri ale acestor produse dar va las cativa vanzatori de incredere:



Cunoasteti industria cosmetica din Asia? Ce parere aveti?

7 comentarii:

  1. Buna, vroiam sa te intreb daca ai fost cu adevarat multumita de produse, in special de acea Missha BB cream, pentru ten gras..iar o alta nelamurire, cum se comanda mai exact( e prima oara cand fac o comanda online)si cat costa in plus, transportul.. O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand sa citesti si postarea despre Missha Perfect Cover BB Cream. Vei gasi mai multe informatii despre pret ( 9,99 dolari cu taxe de transport oncluse).Sunt cu adevarat multumita de ea si de cand am inceput sa-o folosesc nu am mai pus mana pe fondul de ten. O recomand pt un machiaj de zi foarte natural, acopera imperfectiunili suficient de bine. Eu nu puteam sa ies din casa fara fond de ten, asa cum am mai spus am zone rosii, urme de acnee, cate un cos din cand in cand dar acum cred ca aceasta bb cream e suficient de buna ca sa ascunda aceste defecte si sa lase un aspect natural.
      In curand voi publica o postare cu un tuturial despre cumparaturile pe ebay si plata cu paypal.
      Daca ai si alte nelamuriri , trimite-mi un email.

      Ștergere
  2. incercati siteul http://www.thecutestmakeup.com pentru produse coreene direct din Seoul!
    va poate raspunde in romana! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ati putea sa le achizitionati mult mai simplu si cu garantia faptului ca sunt originale, de la unicul distribuitor autorizat din Europa Centrala si de Est - SKIN79 Romania - www.facebook.com/Skin79Romania, cu Brand Store la parterul Bucuresti Mall Vitan. <3 SKIN79

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt o mare fana a produselor asiatice. Am incercat pina acum cateva produse Baviphat, Etude House, Skinfood, The Face Shop si Mizon. Pina in prezent am fost destul de multumita de
    produsele incercate. Preferatele mele sunt un
    BB cream de la Mizon, The Face Shop Mild Toner dar si cam toate produsele Etude House.
    Am scris pe site-ul meu personal cateva review-uri http://www.mybeautykiss.ro daca te interesaza.


    RăspundețiȘtergere
  5. Adooor cosmetica asitica, eu personal imi procur de pe Tonymoly.ro - produsele sunt de nota 10+
    Recomand cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot din categoria produselor coreene, eu folosesc COSRX, se gasesc si Romania, sunt produse extraordinare si au un profil de siguranta ridicat, din ce am citit nu prea sunt persoane care sa fi avut reactii adverse, iar formulele sunt potrivite pentru orice tip de piele. Se gasesc pe http://www.bilenegre.ro/cosrx , au si masti de la TONYMOLY.

    RăspundețiȘtergere