vineri, 11 noiembrie 2011

Moda penelor

Uff... in sfarsit se termina si saptamana aceasta. Nu am avut timp de nimic in ultima vreme si blogul l-am cam lasat pe planul doi.

De cateva zile avem in minte sa scriu despre pene pe care le intalnim tot mai des prin colectiile din ultima perioada. Nu sunt printre favoritele mele dar unele accesorii pot schimba complet un look.
Asadar, sub forma de fusta le gasim la Zara:


si la Mango


Dintre cele doua, fara indoiala, raman cu fusta de la Mango.

Bershka le indroduce ca accesoriu la bluzita aceasta:


Dar cel mai mult imi plac coliere accesorizate cu pene, ca de exemplu acesta de la Zara:

nici cel de la Stradivarius nu-mi displace:


In forma de cercei le gasim la Zara:


...iar Bershka decoreaza cu ele diademele:


Favoritul meu este cureaua de la Zara, suficient de discrete pentru a fin in trend dar fara a avea aspectul unei "gainuse":


Ce parere aveti despre pene? Au ajuns la voi in sifonier?

Sa aveti un weekend placut! Pe luni!

Un comentariu: