luni, 31 octombrie 2011

Cu ce ne incaltam in iarna aceasta?

Astazi as vrea sa arunc o privire asupra cizmelor si a ghetelor pe care le gasim prin magazine anul acesta si care, in perioada iernii devin o necesitate.
Celebritatile de peste ocean marcheaza trendul iar modelele cele mai des intalnite sunt:
Cizmele militare- foarte populare anul acesta, par comode dar inca nu ma conving.


Cizmele cu blanita - cele fara toc sunt extrem de comode si de calduroase


Cizmele cu ciucurasi - foarte la moda si ele, le gasim prin mai toate magazinele, sunt perfecte pentru un look casual.


Iar daca facem o mica incursiune prin magazinele Inditex vom regasi toate tredurile de mai sus in diverse variate
Zara


Cel mai mult imi plac cele cu blanita si cu toc. Mi se par foarte feminine si usor de combinat cu pantaloni. Cred ca saptamana aceasta vom trece prin magazin sa le probez...

Bershka

Daca ar fi sa aleg un model ar fi cel cu blanita desi nu ma convinge niciunul.

Stradivarius

Cele cu ciucurasi imi plac mult.

Pull and Bear


Dar preferatele mele raman fara indoiala UGG.

Sunt comoara mea din sifonier: atat de calduroase si comode ca nici nu-mi vine sa le mai scot din picioare toata iarna.

Voua care va plac?

2 comentarii: