marți, 11 octombrie 2011

Avene

Astazi as vrea sa va vorbesc despre experienta mea cu unele dintre produsele Avene.

Cred ca deja cunoasteti aceasta marca ce se comercializeaza in farmacii si se adreseaza persoanele cu piele sensibila. Ingredientul principal este apa termala.

Am sa incep cu un produs din gama Cleanace pe care il folosesc de aproximativ 2 ani: Avene Cleanance Emulsion


Initial cred ca mi-a fost recomandat de catre o farmacista si vrea sa va spun ca a fost cel mai bun sfat pe care l-am primit intr-o farmacie.

Descrierea produsului:

Emulsie lejera cu o formula special conceputa ce raspunde nevoilor unui ten sensibil gras .Actiunea combinata seboregulatoare a Gluconatului de Zinc si a extractului concentrat de Cucurbita Peppo este intensificata si de Vitamina B6 .Cleanance emulsie matifianta inchide porii si lasa o piele neteda.Datorita sistemului sau unic de microcapsule absorbante,asigura un machiaj de lunga durata.Bogata in Apa Termala Avene,Cleanace Emulsie anti-stralucire are un rol anti-iritant si calmant.

Parerea mea:
Eu o folosesc dimineata dupa curatarea tenului si inaintea aplicarii fondului de ten. Este rapid asobita de piele si nu irita. Efectul pe care eu le-am observat si care ma face sa nu renunt la acest produs: pe parcusul zile nu imi apar nesuferitele cosuri mici cu varf alb (cred ca stiti despre ce va vorbesc). Totodata, inainte de folosirea ei mi se formau pe sub piele broboane de sebum. Acum le tin sub control. Va veti intreba de ce atribui aceste efecte cremei: pentru ca anul trecut in vacnta am uitat-o acasa si am decis sa o inlocuiesc cu o alta crema hidratanta. Dupa numai 4 zile cautam cu disperare o farmacie pentru ca imi aparuse un nou cos pe sub piele asa cum nu mai avusesem de mult timp.


Dezavantaje: nu imi matifica suprafata pielii pe durata intregii zile. Spre sfarsitul zilei se poate observa ca zona nasului incepe sa straluceasca dar chiar si asa in cazul meu previne foarte bine aparitia cosurilor.

Un alt dezavantaj este acela ca nu are factor de protectie si de aceea trebuie sa folosim si o alta crema solara. Va voi vorbi de crema solara de la Avene intr-un alt post.

In concluzie: in cazul pielii mele a functionat foarte bine si de aceea nu renunt la ea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu