miercuri, 11 ianuarie 2012

Culorile iernii: rosu-grena

Dupa ce in toamna aceasta am fost invadate de culoare mustar prezenta prin mai toate magazinele si in toate variantele posibile, acum a venit randul culorii grena. Recunosc ca imi place mai mult decat mustarul dar, dupa parerea mea, este mai greu de asortat.
Am incercat sa fac o selectie de outfit-uri pe care le am gasit pe diverse bloguri si in felul acesta sa ne facem o idee de cele potrivite combinatii.
Daca suntem inca la inceput si ne acomodam privirea la aceasta culoare cel mai bine este sa achizitionam cateva accesorii gen ciorapi, fular sau pantofi.


Daca sunteti mai indraznete puteti opta pentru o pereche de pantaloni care arata foarte bine in combinatie cu negru sau gri.


De asemenea, cu alb sau bej sau chiar cu un animal print:



O alta optiune este un top grena:


Un pullover este perfect pentru zilele de iarna. Imi plac si sacourile de aceasta culoare purtate cu o camasa alb dau o nota vesela tinutei:


Daca sunteti mai indraznete puteit purta grena si auriu:


Chiar daca este o culoare invernala in combinata cu alb poate fi ideala si in primavara care e aproape. O rochie sau o fusta grena ar fi o buna achizitie:


Putem profita de reduceri pentru a ne cumpara ceva grena. La Zara gasim pantalonii acestia la 129 RON:

Sau acestia la 99 RON perfecti pentru birou:

Rochita costa 129 si pulloverul 99 RON:



La capitolul accesorii am gasit gentuta aceasta la 189 RON:


Sacoul la 229 RON poate fi si el o buna optiune:


Ce parere aveti de culoarea grena? In ce combinatii o purtati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu