joi, 19 ianuarie 2012

Mici capricii

Zilele trecute mi-am facut o lista cu micile capricii pe care mi le doresc pentru anul acesta, si m-am gandit sa o impart cu voi.

Dior Garden Clutch


Culorile sunt extrem de romantice si sunt perfecte pentru primavara-vara. Packaging-ul este foarte ingrijit si plin de glamour. Contine 3 culori de fard, doua rujuri si o pensula. Seamana perfect cu un clutch de design. Pe situl oficial pretul este de 74 euro.

Les Merveilleuses de Ladurée


Marca frantuzeasca Laduree a lansat prima sa linie de make-up formata dintr-o coloctie de 20 de blush-uri sub forme de camee si un ruj, toate disponibile incepand din toamna 2012. Situl oficial: Laduree


Manolo Blahnik for Tous


In urma colaborarii dintre Manolo Blanik si Tous apare pandantivul in forma de pantof. Pretul: incepand de la 75 euro pe situl oficial TOUS.


Paul&Joe: Colectia speciala pentru cea de-a 10 aniversare


Marca frantuzeasca Paul&Joe ne prezinta noua colectie, marcata in intregime de un aer felin.


Nu va lasati pacalite de forma de stick, nu este vorba de un ruj ci de un blush.
Preturile pe situl ASOS incep de la 23 euro.

NARS


Se lasa din nou influentata de cultura orientala cu acest set de rujuri Kudoki Kabuki mini lip set. Il puteti gasi pe situl Nars la 110 euro.


Daca ar fi sa aleg unul nu stiu ce decizie as lua. Oricum toate sunt niste cadouri minunate pe care le-am putea primi de Sf. Valentin.

Voua care va place?

2 comentarii: