miercuri, 2 noiembrie 2011

Produse Kerastase

Am inceput sa scriu pe blog din dorinta de a impartasi cu voi experientele pozitive pe care le-am avut cu diverse produse cosmetice. De-a lungul anilor am cautate produse adecvate tenului meu si multe din opiniile voastre de pe bloguri mi-au fost de folos si de aceea mi-am dorit ca si eu sa-mi aduc contributia, si poate cine stie cineva citeste blogul si descopera un produs nou care i se potriveste si pe care altfel nu l-ar fi incercat.
Dar astazi as vrea sa fac primul review negativ. De fapt, negativ nu este cuvantul corect, mai degraba vreau sa fac un review la niste produse care mie nu mi-a placut sau nu au fost adecvate pentru parul meu.
Intotdeauna am acordat mai multa atentie igrijirii tenului (poate si pentru ca mi-a dat mai multe batati de cap) dar de ceva timp incoace am inceput sa caut produsele adecvate pentru parul meu. In general, pe timpul verii si in perioada vacantei parul sufera mult mai mult, din cauza soarelui, a apei din piscine sau a apei sarate.
De aceea in vara aceasta, si dupa ce am vazut multe comentarii favorabile produselor din gana Kerastase am decis sa le incerc si eu.
In primul rand am optat pentru samponul Kerastase Nutritive Bain Satin si balsamul Kerastase Nutritive Lait Vital.
Descrierea samponului este urmatoarea: Bain Satin 2 este un sistem complet de hranire a parului uscat, sensibil. Acest sampon curata si trateaza parul deteriorat, oferind hranire optima de la radacina pana la varfuri. Derivatii din silicon si proteinele din glucoza din compozitia sa inmoaie fibra firului de par si revigoreaza, in timp ce sigileaza cuticula, lasand parul cu un aspect suplu, moale si o stralucire intensa.



Parerea mea: Printre punctele favorabile prodului pot enumera: parfumul - miroase extrem de placut si de reconfortant. De asemenea parul meu acum este hidratat si matasos dar nu stiu daca datorita samponului, a balsamului sau a tratamentului (in continuare va voi vorbi si despre el). Puncte negative: aici pot insirui mai multe: in primul rand pentru a face spuma trebuie sa folosesc mai multa cantitate de produs decat in cazul altor sampoane si chiar si asa nu este usor sa faci spuma si sa o distribui uniform pe toata suprafata parului. Dar ceea ce ma deranjeaza cel mai mult este ca parul nu ramane curat mai mult de 2 zile (adica trebuie sa ma spal o zi da una nu. Dupa prima zi deja incep sa am senzatia de mancarime si inmediat apare matreata (in general nu am probleme cu matreata). Asa ca, este un sampon pe care l-am folosit constant timp de aproape o luna si jumatate, pana la terminarea sticlei si sunt total convinsa ca nu imi place deloc.

In cazul balsamului lucrurile nu sunt atat de dramatice.
Descrierea este urmatoarea: Lait Vital este un produs pentru hranirea parului normal cu tendinte usoare spre uscare. Acest tratament luxuriant va hrani si imbunatati calitatea firului de par, fara a-l ingreuna, lasandu-l moale, suplu si super stralucitor. Formulat pe baza de glucoza, proteine si lipide, Lait Vital ofera nutritia completa gluco-activa necesara parului normal spre uscat.


Balsamul imi place, lasa parul moale si usor de pieptanat. Chiar daca l-am cumparat odata cu samponul cred ca nu am consumat mai mult de jumatate din sticla. Probabil ca dupa terminare voi repeta.

In aceeasi comanda am avut si un al treilea produs. De data aceasta un tratament impotriva caderii parului. Tot timpul mi-a cazut parul si chiar daca medicii mi-au explicat ca este absolut normal (durata de viata a firului meu de par este mai redusa decat a altor persoane) pe mine ma deranjeaza foarte tare. Nu imi place ca toata casa este plina de fire de par si sa nu mai vorbim de haine, in general cele negre.


Asa ca am ales tratamentul Kerastase Resistance Forcintense fiole a carui prezentare este:
Kerastase Resistance Forcintense este un tratament soc trconstructiv si restructurant pentru parul slabit ce necesita nutritie si forta.
Acest tratament, realizat in doua etape, cu ajutorul activilor Vita-Ciment si Vita-Topseal, consolideaza interiorul fibrei capilare si reface stratul natural protector extern.
Hraneste / ofera nutritie optima pentru orice tip de par, mai ales parului uscat, parul ramand suplu, catifelat si usor de controlat.
Dupa numai 3 aplicari parul isi regaseste intreaga sa rezistenta si stralucire.
Devenind mai rezistent problemele legate de caderea parului se dimineaza considerabil.
Aplicati un tub întreg de Forcinterne pe parul uscat cu prosopul, lasati timp de 3-5 minute, apoi clatiti. Imediat aplicati un tub de Forcexterne pe parul uscat, lasati sa actioneze 3-5 minute apoi clatiti abundent.


Parerea mea: Am urmat instructiunile cu strictete in ciuda faptului ca imi lua cam o ora sa ma spal, sa-l usuc cu prosopul, sa aplic prima fiola, masaj, iarasi clatire, uscare si dinnou fiola si masaj si in cele din urma clatire. Asa ca va dati seama ca pentru mine era un cosmar dar ce nu fac eu pentru un par mai rezistent. Timp de 3 saptamani o ora din timpul pretios de duminica il dedicam acestui proces sperand ca rezultatele sa apara inmediat. Dar nu a fost asa, dupa aplicare este adevarat ca imi cadea mai putin par dar la urmatorul spalat cantitatea de par pierduta era aceeasi ca inainte. Dupa terminarea tratamentului parul imi cade la fel ca inainte. Nu stiu daca ar trebui sa folosesc fiolele in mod constant, saptamanal pe o perioada mai indelungata sau este doar un tratament punctual.


Produsele le-am cumparat de pe lookfantastic.com
Voi ce parere aveti despre produsele Kerastase?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu