vineri, 25 noiembrie 2011

Culorile toamnei: mustar

Pentru ca astazi este vineri, weekendul este aproape si poate va ganditi sa mergeti la cumparaturi, m-am gandit sa continui seria postarilor despre tendintele pe care le gasim prin magazine.
Astazi m-am oprit asupra unei culori care mi-a atras atentia in ultima vreme pentru ca o gasim peste tot. Pana acum nu era una din culorile mele favorite dar de cand ne invadat a ramas fixata si pe retina mea.
Asadar, avem bluzite, fustite si rochite toate culoarea mustar.
Ca de obicei incepem cu Zara, care ne propune o rochie cu o croiala basic foarte simpla dar care reuseste sa iasa in evidenta datorita culorii. Imi place!


Si ca sa continua in acelasi ton va las o rochita cu buline de Berska (109 RON).


Tot la Bershka gasim bluzita (39 RON) cu un aer etnic si un pullover (69 RON) ambele, bineinteles mustar.




Si la Pull and Bear trendul se repeta dar aici gasim culoare mustar si la hainele mai groase. Hainuta (299RON) mi se pare foarte chic, fasul (199) imi place mai putin.



Tot aici avem si fustita de 89 RON iar pantalonii (159RON) sunt usor de asortat la un look casul.




Iar daca inca nu va plac haine de acesta culoare o forma de a o introduce in garderoba sunt accesoriile. Va propun aceasta geanta de la Promod.


Ce pareri aveti de culoare mustar, a patruns la voi in sifonier?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu