joi, 1 decembrie 2011

Cadouri de Craciun de la Lush

Ca in fiecare an si de Craciunul acesta va trebui sa ne punem imaginatia la treaba si sa gasim cele mai utile, originale si dragute cadouri cu sume de bani cat mai limitate. Aici ma refer in primul rand la petrecerile cu prietenele in care facem shimb de cadouri iar pretul cadoului nu trebuie sa depaseasca x lei.

Anul acesta se pare ca am gasit solutia: produsele de la Lush special create pentru sarbatori. Sunt extrem de dragute, in acord cu spiritul iernii si al Craciunului si in acelasi timp foarte utile. Mi se pare o idee minunata si sutn convinssa ca ma va ajuta foarte mult si mi-as dori ca mai multe firme de cosmetica sa lanseze produse cu design special de sarbatori.

Preturile incep de la 15 lei - Sare de baie vegan Lil Lush Pud



Spumantul de baie sub forma de acadea 23,80 lei ma face sa imi amintesc de Craciunurile din copilarie...

...iar casa de turta dulce e parca desprinsa dintr-un basm

Va las pe voi sa descoperiti si restul produselor de Craciun. Eu deja stiu ce voi darui anul acesta.

Ce parere aveti de ideea celor de la Lush?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu