marți, 13 decembrie 2011

Asa NU!

Stiu ca postarea de astazi este mai delicata deoarece proverbul spune: "Gusturile nu se discuta", dar cum sunt libera sa imi exprim parerile nu pot sa ma abtin sa nu "critic" unele modele pe care le gasim pe internet facand o simpla cautare dupa "rochie de club". Am fost de-adreptul oripilata. Probabil ca eu sunt mai invechita, mult prea clasica, sau cum vreti sa-i spuneti dar rochiile acestea chiar imi provoaca dureri de ochi.
Va las mai jos cateva modele care, sa zic asa, nu prea sunt pe placul meu. M-am oprit asupra rochiilor negre pentru ca toate ne dorim sa avem in sifonier o LBD perfecta iar sarbatorile de Craciun sunt ocazia pentru a ne achizitiona una.


Nu vreau sa jignesc pe nimeni cu aceste comentarii si in niun caz nu critic persoana din fotografie. Presupun ca este doar un model imbracat si machiat in felul acesta, special pentru a face reclama rochiei din imagine.
Nu cred ca poate exista ceva mai strident si nici nu stiu ce este mai rau: machiajul ochilor, sprancele pictate, buzele rujate cu alb, blondul artificial din par sau extensiile de plastic sau oare sunt cerceii enormi sau rochia mult prea scurta?

Daca ati supravietui primei imagini, vin urmatoarele. Look barby girl total:


Dar de asta ce spuneti?



Dar cum la criticat ne pricem cu totii, va las doua propuneri personale. Sunt de parere ca eleganta sta in simplitate si putem fi atragatoare si sexy cu rochii mai lungi, purtate cu accesorii adecvate fiecarei ocazii. Rochia este de Zara, bratara de pe bijuterieonline, pantofii Stradivarius si poseta Zara.


Rochie nu mai tin minte de unade am luat-o, bratara Stradivarius, poseta si pantofii Zara:


Ce parere aveti? Eleganta sta in simplitate sau eu sunt prea demodata?

Un comentariu:

  1. credeam ca sunt singura careia nu-i place modelul blond cu buze albe...si nu pot sa nu subliniez ca este prea bronzata la solar...

    RăspundețiȘtergere