miercuri, 28 decembrie 2011

Tinuta de Revelion

Fie ca faceti Revelionul acasa in familie, cu prietenii, in club sau pe strada si inca nu ati decis cu ce va veti imbraca incerc sa va dau cateva ideei inspirate din lookurile unor personaje faimoase sau pur si simplu din lookurile recopilate de catre mine de-a lungul anului. Va propun tinute comode, practice dar in acelasi timp elegante si glamuroase.
Eu am renuntat la sandalele cu tocuri imposibile care pana la 4 dimineata imi distrugeau picioarele si incer ca le inlocuiesc cu pantofi sau ghete mai comode. Am senzatia ca odata cu trecerea anilor in bat capul mai putin cu tinuta pe care o voi purta. Anul acesta incerc sa valorific hainele pe care le am deja in sifonier si sa le combim cu un accesoriu glam (geanta plic cu paiete de le Zara).

Dar pentru cele care au in plan o iesire in club va propun look-ul cu pantaloni scurti al lui Blake Lively. E adevarat ca e nevoie de mult curaj pentru a infrunta frigul doar in pantaloni scruti.


Pentru un revelion in strada trebuie sa fim comode si sa rezistam frigului. O tinuta rock cu pantaloni de piele si maxi fular:


Avem in plan o cina de cuplu atunci o rochie in culori metalizate e perfecta:


Pentru o cina eleganta fie la restaurant fie acasa cu familia va propun o fusta tail hem sau una cu pene si un sacou tip smoking:


Daca va doriti mult glam si stralucire atunci paietele va vor scoate din impas:


Ce tinuta ati ales pentru seara de Revelion?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu